Eigen bezorgdienst
Bestellen zonder aanbetaling
Betalen in 3 termijnen
Eigen bezorgdienst
Bij Mokana Meubelen streven we naar tevreden klanten. Mocht je onverhoopt je bestelling willen annuleren of retourneren, dan informeren we je graag over de mogelijkheden en procedures.
Het annuleren of wijzigen van een bestelling is doorgaans geen probleem binnen enkele dagen na het plaatsen ervan. Neem contact op met onze klantenservice om de mogelijkheden voor jouw specifieke bestelling te bespreken.
Je kunt binnen 14 dagen na levering gebruikmaken van je herroepingsrecht. Dit geldt voor bestellingen conform de wet verkoop op afstand. Uitzonderingen hierop zijn speciale maatwerkopdrachten en producten die op bestelling geproduceerd worden, zoals zitbanken en stoelen.
De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Je hebt de keuze om het pakket zelf terug te sturen naar Mokana Meubelen of ons opdracht te geven een bezorgdienst in te schakelen om het pakket bij je op te halen. Indien wij de retourlevering verzorgen, worden de transportkosten verrekend met het terug te storten bedrag.
Na ontbinding van de overeenkomst wordt het aankoopbedrag, minus eventuele transportkosten, uiterlijk binnen 7 werkdagen teruggestort.
Heb je een klacht over een product, onze service of levering? Neem dan contact met ons op. Dit kan telefonisch of per e-mail of maak gebruik van onze chat. We streven ernaar je klacht binnen 24 uur af te handelen. Bij klachten over een geleverd product verzoeken wij je dit per e-mail te melden, voorzien van foto’s.
Voor vragen of verdere assistentie kun je contact opnemen met onze klantenservice of stel jouw vraag via onze chat.
Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10.00 uur tot 17.00 uur. Op zaterdag zijn we beperkt bereikbaar.
We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.