Menu /
Winkelmand

Veelgestelde vragen

Eenvoudige producten kunt u desgewenst direct online bestellen, voor de wat uitgebreidere bestellingen en producten is het verstandig om onze winkel te bezoeken om u goed te laten adviseren. Bestellen in onze winkel, per mail of telefonisch is uiteraard ook mogelijk.

De levering is afhankelijk van het product. Gaat het om postpakketen die wij op voorraad hebben dan zullen deze binnen 3 dagen verstuurd worden. In sommige gevallen heeft u de bestelling de volgende dag al in huis. 

Gaat het om grotere producten die op voorraad zijn. Dan wordt de bestelling doorgezet naar de planning en zal die binnen 1-2 weken een afspraak voor levering maken. 

Gaat het om producten die niet op voorraad zijn, dan kunt u het best de levertijd op de productpagina aanhouden. 

Annuleren of wijzigen van een bestelling is doorgaans geen probleem binnen enkele dagen na een bestelling, bij de klantenservice kunt u navragen wat de mogelijkheden zijn voor uw bestelling.

Ja, bezorging is mogelijk door heel Europa zelfs, voor de kosten hiervoor kunt u beste vooraf contact opnemen.

Ja, bezorging naar een eiland in Nederland is mogelijk. Kosten voor levering op aanvraag.

Bestellen op afroep is mogelijk; u weet dan zeker dat het gewenste model op voorraad is als de levering plaats mag vinden. Mocht er uitloop zijn met bijvoorbeeld het bouwen van uw huis, neem dan contact op met onze collega's van de planning. Mocht de periode langer zijn dan zullen wij in overleg kosten voor opslag in rekening brengen.

Uiteraard doen wij er alles aan om u tevreden te stellen, mocht u desondanks toch uw bestelling willen annuleren dan kunt u aanspraak maken op uw herroepingsrecht / retourrecht binnen 14 dagen vanaf de dag van levering. Het retourrecht is uitsluitend van toepassing op bestellingen conform de wet verkoop op afstand, uitgesloten zijn speciale maatwerk opdrachten en producten die op bestelling geproduceerd worden zoals bijvoorbeeld zitbanken en stoelen die besteld op bestelling geproduceerd worden.

Als u het product retourneert zijn de kosten hiervan voor uw eigen rekening. U kunt zelf beslissen hoe u uw pakket wilt retourneren. U kunt het pakket zelf terugsturen naar Mokana Meubelen. U kunt ons opdracht laten geven aan een bezorgdienst om het pakket bij u te laten ophalen. Indien de retourlevering door onszelf wordt verzorgd worden de transportkosten verrekend met het retour te storten bedrag.

Na ontbinding van de overeenkomst wordt het aankoopbedrag minus eventuele transportkosten uiterlijk binnen 7 werkdagen retour gestort

Indien u een klacht heeft over een product, onze service of levering neemt u dan contact met ons op. Dit kan telefonisch of per mail. We streven ernaar uw klacht binnen 24 uur af te handelen. Indien u een klacht heeft over een geleverd product verzoeken wij u dit per mail te melden, voorzien van foto’s.

Telefonisch zijn wij op werkdagen bereikbaar van 10.00 uur tot 17.00 uur. Bekijk onze contactpagina voor meer informatie en onze openingstijden.

Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van in3: dé gespreid betaalmethode zonder kosten! Betaal het aankoopbedrag binnen 60 dagen, in drie gelijke delen. Het minimale bestelbedrag is € 100,- en het maximale bestelbedrag is € 3.000,-. 

Voorafgaand aan de betaling voert in3 een snelle check uit. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kun je contact opnemen met in3 of kiezen voor een andere betaalmethode. Voorkom verrassingen en maak voorafgaand een account aan bij in3, je weet dan direct hoeveel je kunt besteden met in3. Meer informatie over in3 vind je op: www.payin3.nl.

Hoe werkt het?

Als je kiest voor in3 betaal je het volledige bedrag in drie gelijke termijnen binnen 60 dagen. Direct na aankoop betaal je het eerste deel via iDeal en wordt je aankoop verzonden. 30 dagen later betaal je het tweede deel en weer 30 dagen later het derde deel. Zo hoef je een grote uitgave niet in één keer te betalen. Dit allemaal zonder extra kosten. Je ontvangt een e-mail of SMS zodra je termijn betaald dient te worden. Wel zo makkelijk!

De betaling kan bij levering per pin (geen creditcard), per bankoverschrijving of contant voldaan worden, een betaling per pin geniet de voorkeur. Let op: De betaling dient bij de levering voldaan te worden, mits anders afgesproken. 

Cookies.

We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Lees hier alles over ons cookie- en privacybeleid. Klik op “Cookies accepteren” om te accepteren. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we alleen functionele cookies. Als u zelf wilt bepalen welke cookies worden geplaatst, klik dan hier.
Noodzakelijke cookies
Personalisatie cookies
Analytische cookies
Marketing cookies
Logo