Hemelvaarstdag 30-05 zijn wij gesloten!

KOOPZONDAG!

2 JUNI

12:00 - 17:00 UUR

Gesloten Opent maandag om 13:00

Mokana Meubelen

Veel gestelde vragen

Q. Hoe neem ik contact op met Mokana Meubelen?
A. Telefonisch zijn wij op werkdagen bereikbaar van 10.00 uur tot 18.00 uur. Bekijk onze contactpagina voor meer informatie en onze openingstijden.

Q. Hoe kan ik bestellen?
A. Eenvoudige producten kunt u desgewenst direct online bestellen, voor de wat uitgebreidere bestellingen en producten is het verstandig om onze winkel te bezoeken om u goed te laten adviseren. Bestellen in onze winkel, per mail of telefonisch is uiteraard ook mogelijk.

Q. Wat is de levertijd?
A. De levertijd varieert per product, bij de alle producten staat de huidige verwachtte levertijd of kunt u per mail ofvragen.

Q. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
A. Indien het product op voorraad is wordt u binnen 14 werkdagen gecontacteerd voor een afspraak levering.

Q. Hoe kan ik betalen?
A. De betaling kan bij levering per pin (geen creditcard) of contant voldaan worden, een betaling per pin geniet de voorkeur. Indien de restantbetaling bij levering per pin of contant niet mogelijk is verzoeken wij u het openstaande bedrag binen 24 uur na levering te voldoen op rekeningnummer NL60ABNA0593863550 o.v.v. het order nummer.

Q. Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
A. Annuleren of wijzigen van een bestelling is doorgaans geen probleem binnen enkele dagen na een bestelling, bij de klantenservice kunt u navragen wat de mogelijkheden zijn voor uw bestelling.

Q. Leveren jullie ook buiten Nederland, Belgïe en Duitsland?
A. Ja, bezorging is mogelijk door heel Europa zelfs, voor de kosten hiervoor kunt u beste vooraf contact opnemen.

Q. Kan ik op afroep bestellen?
A. Bestellen op afroep is mogelijk, u weet dan zeker dat het gewenste model op voorraad is als de levering plaats mag vinden. Mocht er uitloop zijn met bijvoorbeeld het bouwen van uw huis dan is de eerste maand opslag zonder kosten, na deze maand zullen in overleg kosten voor opslag in rekening gebracht worden.

Q. Hoe werkt het retourrecht?
A. Uiteraard doen wij er alles aan om u tevreden te stellen, mocht u desondanks toch uw bestelling willen annuleren dan kunt u aanspraak maken op uw herroepingsrecht / retourrecht binnen 14 dagen vanaf de dag van levering. Het retourrecht is uitsluitend van toepassing op bestellingen conform de wet verkoop op afstand, uitgesloten zijn speciale maatwerk opdrachten en producten die op bestelling geproduceerd worden.

Q. Is de retourzending gratis?
A. Als u het product zelf retourneert zijn daar geen kosten aan verbonden. Indien de retourlevering door ons wordt verzorgd worden de transportkosten verrekend met het retour te storten bedrag.

Q. Ik heb een product geretourneerd, hoe lang duurt het voordat het aankoopbedrag retour gestort wordt?
A. Na ontbinding van de overeenkomst wordt het aankoopbedrag minus eventuele transportkosten uiterlijk binnen 7 werkdagen retour gestort.

Q. Ik heb een klacht, waar kan ik deze melden?
A. Indien u een klacht heeft over een product, onze service of levering neemt u dan contact met ons op. Dit kan telefonisch of per mail. We streven ernaar uw klacht binnen 24 uur af te handelen. Indien u een klacht heeft over een geleverd product verzoeken wij u dit per mail te melden, voorzien van foto’s.